Bajs humör.

Praktiken gick bra idag. Trivs lite mer nu :P.. Jag dömer allt för snabbt! Kanske ska sluta med det.
Jag är på riktigt skit humör idag, sånt humör där man stör sig på allt och inte vill göra någonting. När jag satt på bussen innan så satt där 4 fjortisar och skratta över hela bussen, skrek och sjöng osv.. Jag hade bara lust att ta min kock toffel och kasta i ögat på någon av dom. haha ja jag e aggro.. Får man va ibland ;)
Ikväll är det jobb som gäller.. Ska bara hitta dit också hahaha. Kass jag e som inte vet var sundspärlan ligger :P, va typ 6 år sen jag va där sist. Men ja, ska väl gå bra ändå. Är dock lite nervös för avslutningen. Har inte gjort den själv innan. Men det ska väl gå.
Nu har jag inget roligt att skriva, så skit ner er :D
TJINGELING
Bara för ATT, så bjuder jag på tre riktigt porriga bilder på mig just nu! Satan va läskigt het jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback