Dags att blogga lite.

Japps nu kände jag att det var dags för mig att skriva ett inlägg här. Glömmer det hela tiden, sorry :(. Sen vissa dagar så orkar jag inte iheller. Har varit på lite halv taskigt humör nu igår/idag och är det lite fortfarande. Ni vet PMS ;) haha. Är lite små trött på min utbildning nu och så. Vill bara att dessa 3 månader som är kvar ska gå super snabbt! Hmm.. Har inte tänkt på att det bara är 3 månader kvar :P. FAN VA SKÖNT!

Praktiken jag är på nu är skit jobbig. I 2 veckor nu så har jag bara fått bära hur mycket som helst fram och tillbaka till och från köket till frys/kyl. Är en bit och springa + att man inte har någon vagn att ställa skiten på. Så jag har super ont i ryggen varje dag jag varit där. Förutom det så får jag hacka lite grönsaker, lägga upp lite lax, dillstuvad potatis och så på en tallrik.. Mmm det är väl allt! Jajo, springa och hämta saker till alla hela tiden också får jag göra! Låter skoj va?? Vantrivs där, så sjukt jävla tråkigt och jag blir bara irriterad av att vara där och springa som en jävla "butler" eller va fan man ska säga. Usch.. Det är ett ställe som verkligen utnyttjar att ha en praktikant kan jag säga. Men jag har iaf mejlat min lärare om allt detta + mer som jag inte vill skriva här just nu. Så jag ska se vad hon säger. Så får vi se om jag ska byta ställer eller va kvar.

Fan... glömde helt bort vad jag skulle skriva mer.. haha ångest på mig!
Skriver sen igen när jag kommit på det ;) Tjingeling.

Kommentarer
J

Bra Linda!! finns myyycket bättre ställen! :) Hälsa långe Jan & Linus :D

2011-04-26 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback