Hej hopp

Fan va härligt väder det är ute! Man blir på mycket bättre humör. Har legat och solat i en timme nu ungefär. Fått lite färg i alla fall, tror jag haha. Har svårt för att bli brun. Det är därför jag är så vit alltid haha. Men va fan, jag är svensk så då får jag va vit ;). Idag blir det påskmiddag hos Linus mormor och morfar vid halv 6. Så ska väl snart sätta igång och göra ve mig. Japps lite tidigt, men har inte något annat att göra! Sitter här själv för Linus är nere och kollar på Matchen. HIF som spelar mot Syrianska eller va fan de heter haha. Är inte så insatt i fotboll som ni förstår. Men ja, de heter väl något sånt. Ska kanske ner i stan ikväll och träffa Frida och ta en öl. Om hon kunde. Hade varit trevligt ju. Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Får väl välja kläder jag ska ha på mig ikväll. Slapp även min JOUR ikväll så det är nice, slipper man sitta och vänta på ett sms om man ska jobba eller inte. Så nu kan man dricka lite också ;) hehe. Blir kanske lite rund under fötterna ikväll. Var ju ett tag sen! ;).
Har faktiskt varit och klippt mig igår också, blev kort :P. Sen färga hjärtat håret på mig. Så nu är det typ rött/svart. Men ja, blev väl bra. Tar ett tag och vänja mig vid längden på håret. Men ja. Lägger in en bild när jag har gjort ve mig! Så får ni säga vad ni tycker :)
Ha det så bra så länge, och hoppas ni alla får en GLAD PÅSK!
Puss&Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback