Hemma.

Idag mår min mage inte bra alls. Gör skit ont. Så jag blev hemma från praktiken.
Prata med min lärare innan också. Hon tycker jag skulle sjukskriva mig och skit men va fan, de vill jag inte. Då kommer utbildningen ta längre tid och det kommer krångla med csn pengarna. Jaja får se hur det blir med det. Får väl gå till praktiken fast jag har svin ont i magen hädanefter. Pallar inte krångla till det med sjukskrivning. Vill bli klar med utbildningen så snabbt som möjligt. Sen så sa hon också att hon ska till min praktikplats idag och prata med dom angående mejlet jag skicka till henne igår.. Men ärligt talat, tror hon inte att dom kommer snygga till där och bättra sig när hon ringer dom och bestämmer en tid? Jaja skit samma. Får se vad hon säger sen! Men nog kul om hon tycker jag ska fortsätta va där.. Dom kommer ju INTE vara glada på mig sen när dom vet att jag skvallrat om allting där nere. Så det kommer ju inte vara så super roligt att vara där då. Usch! Nej men det är väl sånt jag får ta isåfall. Får ju se hur det blir.. Om hon nu tycker att jag ska vara kvar där så får jag ju vara det och om dom är mer otrevliga och så vidare så kommer jag helt enkelt bara gå därifrån. Men man kommer nog känna sig rätt hatad där!
Jaja skit i det nu, nu ska jag ta det lugnt och hoppas på att magen blir bättre. TJINGELING!

Kommentarer
Isabelle

Hej Linda!

Tråkigt att det är knas med din praktik,men jag tycker att du gjorde rätt i att informera din lärare om saken!

Får man lov att fråga en sak?..vad är problemet med din mage? Låter ju som att du har riktiga problem ibland! Sköt om dej sålänge!

2011-04-27 @ 13:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback