Jag är duktig.

I fyra dagar nu så har jag inte ätit kolhydrater alls. Jag kör LCHF "dieten". Som ni nog fatta att man inte ska äta några kolhydrater, men man får äta allt annat och fett ska man äta :) haha. Det går faktiskt bättre än jag trodde och jag har inte ätit någon kolhydrat alls. Så för den gångs skull så har jag hållt det jag sagt. Jag har inte skrevit om det i bloggen fråns nu. För jag ville se om jag klara det ett tag först. Jag har tagit alla mina mått och min vikt och så ska jag köra detta i en vecka nu och sen se om det har gett några resultat. Det enda som är lite jobbigt är att jag känner mig lite mer trött och så. Men det är sånt man får ta. Jag har börjat köra igång med träningen också, så nu jävlar. Jag kan dock säga att det är sjukt jobbigt ibland när man ser någon äta bröd, potatis och så vidare. Men jag ger mig inte. Det är inte jobbigt sen när man väl har ätit och är mätt för då tänker man inte på det mer.

Det var sista dagen på praktiken idag. Både skönt och tråkigt.
Mitt betyg:
Mycket trevlig och duktig tjej. Som klarar av hetluften i ett kök.
Vi önskar henne all lycka i framtiden. MVG!
Perfekt! Kommer sakna dom som jobbar där. Sjukt trevliga människor. Man kunde prata och skämta med dom och redan efter en vecka så kändes det som om man kännt dom hur länge som helst. Så ja, bättre ställe kunde jag inte kommit på.

Nu sitter jag och dricker kaffe och tar det lugnt, är himla trött. Ska iväg och sola med svärmor sen. Resten av kvällen blir lugn. Blir spela lite xbox 360 med älsklingen och dricka en öl eller 2. Det förtjänar jag!
ha det så bra så länge... Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera! :)
Jag nu.. Sjukt mysigt väder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback