Jävla skit.

Jaha hur ska jag nu förklara allt detta utan att säga för mycket. Vill inte skriva allt här då man inte vet om det blir problem pågrund av det också. Ska försöka förklara så gott jag kan... I alla fall.. Jag gick inte till praktiken idag, magen krångla som vanligt. Ringde min lärare och sa att jag va hemma. För att inte säga för mycket nu om allt så kan jag säga så här att dom på min praktikplats vet exakt ALLT jag tycker om dom.. Jag tycker det är dålig hygien, de dricker sprit och skit och jag får inte göra ett skit. Nu tar jag detta kort. Så ja nu vet dom iallafall det, hur dom vet det går jag inte in på. Men jag kan ju säga som så att jag sätter inte min fot där mer nu. Dom lär ju hata mig något otroligt mycket.. Så nu är det helt åt helvete. Jävligt tråkigt att detta inte kunde lösas på ett bra sätt. Nej för en viss person är helt bäng i huvudet. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Får ringa min lärare imorgon och säga att jag inte sätter min fot där mer och att jag ska söka ny praktik. Fy fan vad detta är irriterande. Jag hade ont i magen innan men nu har jag ännu mer ont. Jag orkar inte med sånt här.. Det blir för mycket för mig och min magkatar. Känns så jävla jobbigt nu bara. Jag försöker också så gott jag kan och går till praktik och skit när jag har svin ont i magen sen blir man ändå tillsagd att man ska sjukskriva sig också?! Men NEJ det tänker jag fan inte göra. OM jag kanske bara kan hamna på en bra praktik plats där jag trivs och slipper detta kluddet så kanske min mage lugnar sig. Jag har tänkt efter lite och när jag praktisera på Allers så hade jag inte lika mycket problem med magen som jag haft dessa 2 veckorna. Det beror på att jag vantrivs där jag är nu och mår skit så fort jag går upp på morgonen för att jag ska behöva gå dit.... Pallar inte skriva mer nu. Får fan mer ont i magen bara jag tänker på detta. Sorry om ni inte riktigt hänger med i svängarna haha. Vill som sagt inte skriva ut för mycket här. Kanske det blir ännu mer åt helvete än vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback