jobbigt.

Just nu känns allt jätte jobbigt. Eller ja, inte allt kanske men mycket. Har nästan lust att bara ge upp hela utbildningen. Pallar inte med sånt här krångel! Men jag ska inte ge upp så tro inte det.. Sen vet jag att jag även är för snäll. Har jag alltid varit. Har svårt att säga ifrån eller käfta emot och har även svårt för att komma på vad jag ska säga när det väl behövs. Istället kommer jag på vad jag skulle sagt en halv timme senare. Jag känner mig helt kass just nu. Vill typ bara krypa ner under täcket och lägga mig. Sen tänker jag att jag kanske skulle bitit ihop, hållt käften och inte sagt ett skit om vad jag tyckte och tänkte och bara fortsatt gå dit? För tydligen kan man inte lita på att någonting stannar mellan mig och den man pratar med. Skulle jag hållt käften och tagit all skit eller gjorde jag rätt som sa ifrån, men sen nu får ta skiten och inte vilja gå dit för att jag är nervös över att om jag väl kommer dit så kommer jag fan få håll i nacken av alla onda blickar. Om dom nu inte tyckte om mig innan så lär dom ju hata mig nu.. Jag vägrar att gå dit, det går inte. Min mage gör mer ont nu än innan idag och jag vet att det är pågrund av min nervositet och lite halv ångest över att jag sa något. Ja visst, ni kanske tycker jag e korkad som ångrar att jag sa något, men jag hatar sånt här. Värsta jag vet.. Fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback