jomen visst.

Så här ser jag ut idag, nu.
Ifall ni ville veta det haha.
Nu har jag städat lite och så. Inte riktigt färdig än dock, ska dammsuga, moppa golvet, damm torka och byta sängkläder. Tog en liten paus från städandet och sminka mig lite. Ska nog ut och gå en runda med älsklingen snart i det fina vädret. Sen blir det hem och städa igen! Blir nog rätt tidig säng idag, praktiken börjar 09.00 imorgon. Suck.. Har fan inte lust alls till att börja på en ny praktik plats. Inte lust att praktisera alls för den delen. Känns så jävla drygt att behöva slita som ett djur gratis. Vill bara att utbildningen ska vara klar så att jag kan börja jobba på riktigt. Tjäna pengar och flytta ihop med hjärtat!
Det som är skönt är ju att jag kommer ha mitt jobb som Croupier när jag väl är klar med utbildningen så då har man i alla fall något att göra och man behöver inte vara fattig. Men jag vill ju inte vara Croupier livet ut.. Jag trivs med jobbet, ta mig inte fel. Men inte mitt dröm jobb direkt.
Nu skrev jag mer än jag tänkt mig. Så blir det ibland.
Skriver senare igen!
Längtar till Oktober, Thailand here we comes <3
(förhoppingsvis)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback