Längtar till Oktober!

Guuud vad jag längtar till Oktober!! För då ska jag och älsklingen till Thailand med min pappa och hans sambo!! Sjukt underbart. Det är om min pappas sambo kan få ledigt men ja, jag hoppas på det bästa. I alla fall så längtar jag som in i bomben. Har aldrig varit utomlands (jo när jag var 5 men det räknas inte). Vi ska vara där i 3 underbara veckor. Sen det som är nice också är att vi bor i min pappas hus. Så man slipper bo med en massa andra på hotell och skit. Bara för jag längtar så mycket nu så kommer tiden gå såååå sakta. Sen när man väl e där nere så kommer det säkert gå skit fort. Men ja. Kul att jag och älsklingen även kommer fira vår 2 års dag där nere antagligen då också! Kan ju inte bli bättre! ;). Jag vill nu nu nu nu!! haha.
Om ni har några tips på saker man kan hitta på, besöka, stränder, shoppingställe, matställe osv.
Så kommentera gärna redan nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback