Min "diet".

Som ni vet så gick jag på LCHF "dieten" i en vecka (fram till igår). Tänkte att jag bara skulle testa den och se om det blev några resultat och ja det blev resultat! På en vecka har jag gått ner 2,3 kilo. Hur jävla nice e inte det liksom? :D sjukt nöjd är jag över att jag för en gångs skull höll min diet den tiden jag sa. Så nu har jag bestämt mig att jag ska fortsätta. MEN jag ska göra som så att jag ska inte äta kolhydrater alls förutom 1-2 gånger i veckan. För sen så snackade jag med en tränare på actic också och om jag vill träna samtidigt så måste jag äta kolhydrater annars orkar jag inte lika mycket. Så jag ska fortsätta köra på detta nu. kommer skriva resultat efter varje vecka. Min målvikt är 55 kilo. Nu väger jag 64.5 kilo. Så det är ju 9.5 kilo kvar. Ska väl inte va så svårt ;). Det fixar jag!
Nu ska jag leta fram mina papper till provet och börja plugga.
Tjingeling.
Emilia och jag på krogbowlingen.
Ny tjej jag träffa igår, trevlig tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback