Ojojoj!

Börjar med 2 kommentarer :).
*Isabelle:
Hej! Hur går det med din diet, någon framgång ännu?
Brukar läsa din blogg lite då och då, tycker du skriver intressanta saker!
SVAR: Hejhej! Det går väl sådär med min diet haha. Jag följde det en vecka utan något fusk och gick ner 2 kilo. Sen nu denna veckan som gått har jag fuskat en massa :( Men ska börja köra igång nu igen imorgon tänkte jag.. Vad kul att du tycker det, jag trodde inte jag skrev något speciellt intressant haha, men ja det var ju kul att höra :) Får jag ju bli lite bättre på att uppdatera!
---------------------------------------------------------------------
*Jessica:
Okej då ska jag ta och säga dig en sak :P Fy för att ni ska åka till Thailand, lyx! :D Cýa!..
SVAR: Sjukt underbart är det att vi ska åka! Nu hoppas jag bara att det blir av också ;).




I alla fall 2 stycken som varit duktiga och kommenterat!! Jag vet att det är fler som har varit inne och läst på min blogg, men inte har ni kommenterat.. Fy er! ;D . Jaja, kul att någon kommentera iaf! .... Blev ingen praktik för mig idag, hann gå till bussen men fick springa hem direkt igen. Magen som krånglar, som vanligt. Så imorgon ska jag till läkaren och få ett läkarintyg till skolan. Så blir att sova hos syster min idag antagligen. Då det är närmre från dom till läkaren.
Nu ska jag röka!
Ha det nice, och KOMMENTERA! ;) 


Kommentarer
Jessica

Ni får inte glömma att ta med solen när ni åker tillbaka :P härligt att det går bra med praktiken och plugget, fast kanske inte nu tanke på din stackars mage. Hoppas att du blir bättre Hur går det för Linus och hans plugg? Ha det gott!

2011-04-11 @ 18:49:50 URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback