Pigg och vaken!

Gick upp redan halv 7 med mitt hjärta. Det blir ju så att det är jag som får väcka honom på morgonen, för han vaknar inte av en alarm klocka haha. Så ja, när jag väl väckt honom och fått upp honom så var jag redan pigg och vaken så då gick jag upp. Nu sitter jag och dricker kaffe och kollar bigbrother från i Söndags.

I Söndags var det ju krogbowling med jobbet. Träffades några stycken hos Sara och Nina först, sen iväg till Crom en timme ungefär och sen va vi på Olympia vid halv 7. Blen en fördrink (champagne) sen var det dags för mat. Var grillbuffe. Skit gott! Sen blev vi uppdelade i lag. Det var ju så klart en massa andra från andra ställe. Så spelade vi mot dom. Vårat företag kom 4a om jag har rätt för mig. Så vi vann inte. HAHA första gången jag skulle bowla så slängde jag klothelvetet bakåt :P, pinsamt haha. Sen fick jag 2 strikes och resten hamna typ i rännan. Kan nog bero lite på att man var rätt full när man väl skulle spela, då jag kom i sista laget så jag hann ju dricka en del innan dess haha. Men kul kväll i alla fall! Kul och lära känna lite nya människor också.
Jag & Sara på Crom.
Kanske lägger in fler bilder sen ;).

Idag blir det en lugn dag. Har tydligen prov imorgon :/:/. Som jag helt hade glömt bort :P. Så det blir att sitta och plugga hela dagen, kvällen och antagligen natten. Eller helt enkelt så blir det att plugga tills jag somnar sittandes. Sen måste jag även fixa praktikplats. Ska ut på praktik nästa vecka igen.. Och som vanligt är jag ut i sista sekunden och har inte ens fixat praktiken än. Men men.. Får väl fixa det idag också.
Nu ska jag ner och fylla på mitt kaffe och ta en ciggeluring!
Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback