Praktik.

Praktik nästa vecka igen i 6 veckor. Har ringt till Le Cardinal och pratat med ägaren där. Ska dit imorgon vid 14 tiden och prata med honom. Dock känns det lite skumt när han sa "ja vi hade en som skulle praktiserat här men det blev inget så det tyckte vi var skönt, men kom du in i morgon" . Typ.. Känns ju bra att han egentligen inte vill ha någon praktikant där men ja.. haha. Får väl se hur det går imorgon. Det jobbiga däremot är att jag kommer jobba fram till 23.00 tror jag och jag har ju mitt croupier jobb också. Så det kommer slå ihopa sig lite där. Men det får jag helt enkelt lösa. Ska nog ordna sig ;).

Provet imorgon, vet jag redan kommer gå åt skogen. Har knappt pluggat för jag har helt enkelt fastnat med annat. Japps jag e rätt korkad och ja det är mitt eget fel. Men får helt enkelt sätta mig med det nu och under resten av kvällen. Skit kul.. Jaja sånt man får ta. Nu skiter jag i detta haha.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback