Skit.

Första dagen på praktiken idag då. Hur bra? Skala 1 till 10 så blir det nog en 3a. Så nej inte så super rolig dag idag inte. Jag orkar inte skriva allt här. Trevlig personal och så. Men det ENDA jag fick göra var att springa med grejer till och från kylen/frysen. Så nu har jag mega ont både rygg och armar. För inte fanns där några vagnar iheller. Så man fick springa och bära skiten. Var en bit från kök till kyl/frys också. Vill inte skriva mer än så här om det. Men ja, får se om det blir bättre imorgon! Hoppas det iaf.
Annars har det inte hänt mycket. Inte gjort ett skit idag efter jag kom hem. Har inte orkat pga ryggen. Gör så himla ont! Hoppas det inte är värre imorgon, då dör jag. Men ja, det får jag ju helt enkelt leva med isf.
Orkar inte skriva mer nu, sorry!
Skriver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback