Söndag.

Igår skulle jag ju jobbat, skulle varit på Helsing. Men när jag väl kom dit vid 22 tiden så sa dom "nä vi ska inte ha något bord här idag, det har vi ställt undan". JAHA?! Så jag ringde min chef och prata med henne. Lite irriterande att dom inte meddelat det. Men ja, så jag fick 250 kr i ersättning och sen var det bussen hem igen. Ärligt talat så tyckte jag det var rätt skönt för jag var så himla trött och hade ont i både mage och huvud. Så det blev mys kväll med min älskling. Var meningen vi skulle se en film men båda två somnade haha. Idag ska jag och hjärtat hem till min mamma och äta påsk middag! Gottgott. Sen händer det väl inte mycket mer idag. Imorgon är det praktik igen, "jippi". Sen kanske det blir bio imorgon också. Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och sen ska jag börja göra ve mig!

Kommentarer
Jessica

Vilken hårfärg använder du? Den är så jäkla najs! :)

2011-04-24 @ 20:54:00 URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback