Sundspärlan.

Igår var jag och jobba på Sundspärlan. Var dansbandskväll med Larz Kristerz eller hur fan de stavar sitt namn :P. Börja jobba 21.00 och sluta vid 01.30.
Jag berättar från början...
Jag skulle ta bussen kvart över 8 om jag har rätt för mig, så jag tog på mig arbetskläderna och sprang till bussen då jag var lite sen. När jag väl kom fram till busshållsplatsen så kolla jag ner och såg att jag hade tagit på mig mina ed hardy skor som är väldigt färgglada (Det är helsvart klädsel som gäller). Så jag fick helt enkelt springa tillbaka hem. Jag var så arg så jag nästan börja gråta och tänkte hur i helvete ska jag hinna detta nu? Linus pappa var snäll och körde mig, TAAACK! Guida mig även lite så jag vet hur jag kommer dit nästa gång. Då mitt lokalsinne är lika med noll. Iaf.. Jag kom fram, gick in och sa att jag skulle jobba, vakten visa mig till bordet och gav mig nycklarna. Jag tog fram grejerna och satte mig vid bordet. Och då börja jag bli nervös :P. Vid tio i 9 så kom första gubben och skulle spela. Satt ett tag till han förlorat en massa pengar, sen gick han in och dansa.. Jaja tänker inte skriva om varje person som spela haha. Så roligt är inte det. Jag fick iaf 190 kr i dricks av en gubbe :) Nice som fan. Sen satt där 5 unga killar som var jätte trevliga och snacka en himla massa. Till slut fråga dom hur gammal jag var, så jag sa till dom att gissa. Gissningarna blev att jag var mellan 25-28 år!! Typ TACK :( Ser jag verkligen sååå gammal ut?! haha. Till slut gissa en kille rätt iaf, så jag sa till han att han fick fortsätta spela och resten kunde gå ;) haha, på skämt då asså haha. Där var 3 stycken som fråga om jag ville dansa. En av dom gav sig inte och fråga hundra gånger. Medans mitt svar var "jag kan inte, jag jobbar, får inte lämna bordet för att dansa". Han gav sig ju till slut iaf.
Haha kom precis på en sak... När jag var ute och röka så stod där en kvinna och en man som var tillsammans och en annan snubbe och prata. Så hörde jag någonting om att han ene sa att han inte hade något hår från magen och ner. (han hade haft cancer eller något sådant, hemskt :(..) Så sa han andre "FAN va skönt! Då slipper man ju stå och raka sig i röven!!" hahaha. Sen sa han även "MEN jag har hört att tjejer också har hår i röven, Fast mest rumänska tjejer dom kan nästan fläta det.". HAHAHA jag höll på att dö av garv.
Hände inte något speciellt roligt mer sen. MEN sen kom ju tiden då jag skulle avsluta kassan och skriva rapport.... Som jag kände på mig, så gick det åt skogen haha. Fick inte ut mitt jävla dagsslut, min mobil hade dött och jag var trött i huvudet medans de två vakterna som skulle avsluta med mig satt och sucka för jag var seg. Satt och tryckte och tryckte tills jag ringde sara och hon äntligen förklara för mig hur jag skulle göra. Jag fick rätt på det till slut, även om det tog låååååååång tid och folket som jobba där blev lite uttråkade. Men det skiter jag i haha. Iaf så förlora jag bara 450 på hela kvällen och fick inte mycket mer än det. Så det var väl helt okej. När jag var klar gick jag ut till taxin och då kom en efter en av de som spelat under kvällen och sa hej då och så vidare...
Japps det var väl allt. Kan ju säga att det var en rolig kväll iaf, mycket trevligt folk och inte en enda som var sur, grinig eller otrevlig. Hoppas alla kvällar är så ;) haha man kan ju drömma.

Nej nu ska jag strax nanna kudden, sketen praktik imorgon.. MM jag vet.. På en SÖNDAG! Trötta mig...... Ha det så bra så länge.. Ska bli bättre på att uppdatera i promise ;)
Glömde säga att allt stämde iaf på rapporten ;), trodde jag inte haha. Men det gnjorde det och det var hur skönt som helst! Så nu kan jag det till nästa gång, vilket blir på helsing.
Godnatt alla söta människor :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback