Tjolahopp.

Börjar med att visa min Ed hardy tröja <3 som jag fick av min snälla svärmor!


Taaaaaack <3<3
(and yes, jag är en riktig ed hardy nörd :P, ed hardy och märket "pink" från victorias secrets ligger mig närma hjärtat ;) haha)


Fortsätter mitt inlägg med att säga att praktiken var väl liiiiite bättre idag. Jag kan ju inte säga att jag storm trivs precis.. Men ja, det får väl helt enkelt funka. Bara att bita ihop dessa 6 veckorna..  Sånt är livet ibland!
Imorgon ska jag ha praktik igen, sen ner och möta min mamma i stan, käka och så sen hem snabbt och duscha och göra ve mig sen ska jag jobba klockan 21.00 på sundspärlan. Skoj. Hoppas nu det blir mycket spel! Ska dock ta med mitt plugg så jag kan sitta och läsa på det medans jag inte har något spel. Annars lär jag somna på bordet haha. Nu ska jag ta det lugnt och inte göra ett skit. Sen när svärmor kommer hem så ska jag tvinga henne att dansa Zumba med mig :D haha. Dock har jag skit ont i rygg, ben, armar och rumpan men det får gå ändå. Pallar inte sitta och gnälla mer nu haha. Så så e det! Ha det så bra :) Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback