Bra och dåligt.

Ni kanske undrar hur det går med min träning och så vidare.. Så det ska jag berätta...
Mina mål (träningen)

* Varje morgon gå ut och gå en runda på ca 20 min till att börja med. Tänkte ta med Rocky (Linus familjs hund) så har jag lite sällskap.
Okej.. Detta har väl hänt 2 gånger sen förra måndagen :P haha. Så nej det har inte gått som planerat.

* Minst 5 dagar i veckan ska jag köra kondition/styrka på Actic. Minst en timme men helst mer. Tänkte köra att jag håller på så länge jag orkar.
Inte alls gått som jag velat det iheller. Nog träningen jag är minst stolt över mig själv med. MÅSTE fan sätta igång och dra ner min fatass till gymmet och svettas! Annars blir det ju aldrig någon beach 2012.


* STORA målet är att jag tänkte försöka gå ner 2 kilo i månaden. Tills jag gått ner till den vikten jag vill ha som är cirka 55 kilo. När jag kommit ner till den vikten så blir det mer att jag kör styrka och fastar till mig lite.
Vet ju inte riktigt än om jag kommer klara detta, men om jag fortsätter att sega med träningen som jag gör nu så lär ju detta inte hända iheller. Jag kan ju i alla fall säga att jag vägde mig i förra måndagen ochdå vägde jag 64.7 kilo. Så nu vet ni det ;)

* Ska äta mindre portioner när det kommer till middag.
* SLUT med att vräka i mig chips, dipp, godis, glass osv.. Från och med nu blir det gott gott EN gång i veckan och det är antingen lördag eller söndag.
* Ingen mer läsk. Blir ramlösa eller vanligt vatten.
Dessa 3 punkterna är de jag faktiskt har följt helt. Så när det gäller dessa så är jag stolt över mig själv. Jag dricker vatten nu när jag jobbar och äter frukt på kvällarna! + mindre portioner mat.


Japps. Så nu vet ni.. Ska börja skärpa mig med träningen nu bara sen är allting lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback