Gnäll inlägg haha

Ja nu kommer jag faktiskt gnälla lite.. Jag är sjuk :( Vakna med huvudvärk, halsont, hosta, yr i huvudet och är helt slut i kroppen.. Nog kul detta. Min sista vecka på utbildningen och jag skulle ha mitt omprov idag, men nej dåååå! Då ska jag istället bli sjuk så att allt drar ut på sig. Men whatever egentligen. Så länge jag får det gjort så gör det inte mig så mycket. Lite halv orolig bara, för min lärare har icke svarat de 3 gångerna jag ringt henne. Måste ju prata med henne om när, var, hur jag ska göra provet. Det irriterande är att jag hade säkert klarat provet idag för jag kan näääästan allt! ;) Så vad ska jag nu göra idag då?! Sjukt tråkigt att bara sitta inne och glo som en gast. Men går jag ut eller nått så kommer mitt hjärta bli arg hahaha. Bara för att det är ju så att e man sjuk så e man sjuk och då ska man ligga i sängen och ta det lugnt. Men gaaaah! Hur kul är det att ligga i sängen och ruttna hela dagen!? Usch, blir så jädrans rastlös!
Synd om mig! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback