hejhopp

Kände att det kanske var dags att skriva lite :). Dock blir det inte så långt inlägg.. Har satt på lösnaglar och är skit jobbigt att skriva haha, inte van vid sånt här skit :P. Iallafall så har jag spenderat min dag på väla med Sara, Marie, Emma och Maries mor. Köpte bara lösnaglar och nagellack. Har inte så mycket pengar att spendera denna månaden.. Sen efter väla stack jag hem till min syster och åt middag, gosa med emil och snacka. Tog bussen kl 22 ner till stan och gick in på crom och skulle hälsa på. Då blev det istället 2 drinkar och en tequila :P. Mer blev det dock inte för sen mötte jag hjärtat och åkte hem. Så nu sitter vi här och ska snart kolla Americas got talent och dricka lite vin. Mys!

Sjukt skönt dock att jag har fått mycket mer jobb nu än annars! Super nöjd med det. Plus att jag även nu ska sitta på Roulletten och då är det frånn 14-02. Många timmar men bra lön! ;) Mycket mer händer inte i mitt liv just nu :P. Känner sig lite halvt rastlös nu när man varken har plugg eller praktik om dagarna. Så man vet inte riktigt vad man ska hitta på haha. Men det får bli träning och umgås med en massa.
Nej slut för mig. Nu orkar jag itne skriva med dessa naglarna längre haha. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback