Hur det går.

Skulle ju bli hälsosammare nu sen igår, börja träna och så vidare. Och än så länge har det gått bra. Äter inte lika mycket mer. Har stått emot läsk och skit. Dock ingen träning idag för jag har varit aldelles för bakfull :P. Ja jag vet att det inte är speciellt nyttigt att dricka massa sprit. Men jag unna mig detta för att det var hundra år sen jag gjorde något skoj. Idag har jag ätit 1 billys pan pizza, köpte 2 men fick bara i mig en. Kan inte äta så mycket när jag är bakfull :P. Sen nu sitter jag och äter vindruvor (mitt nya godis) och dricker ramlösa. Visst är jag duktig?! :D. Imorgon ska jag köra roullete utbildning sen efter det ska jag iväg och träna. Har Yoga kl 18.00 sen kl 20.00 så ska jag jobba på Dickens fram till 23. Ska bli kul och testa yoga har aldrig gjort det för. Kommer nog se riktigt dum ut men skit i det ;). Ha det så bra! Nu ska jag äta mina vindruvor och kolla på Glee.
Tjingeling..
Vet att jag inte har skrevit min vikt och så vidare än men jag ska :P. Har inte orkat ta mina mått och sånt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback