Landskrona.

Då blev det jobb i Landskrona idag, på sig Henrys. Har aldrig varit där innan, har aldrig varit i Landskrona haha. Så ja, vi får hoppas det går bra. Börjar 23.00 så det är ett tag till dess. Annars händer inte mycket. ÄR ju FÄRDIG helt med utbildningen nu i alla fall, megaaaa skönt! Så nu när jag har en MASSA fritid så ska jag hitta på lite andra saker ;) .
Jag ska äntligen sätta igång med träningen, på ALLVAR! För en gångs skulle ska jag fan klara det och gå ner de kilona jag vill, bli lite fastare och snyggare. Så nu ska jag köra på Beach 2012. Nu har jag ju hur mycket fritid som helst så då ska jag sätta igång med det. Tänkte köra som så att jag ska sätta upp "mål" för varje vecka och månad. Såhär ser de ut:


Mina mål (träningen)
* Varje morgon
gå ut och gå en runda på ca 20 min till att börja med. Tänkte ta med Rocky (Linus familjs hund) så har jag lite sällskap.
* Minst 5 dagar i veckan
ska jag köra kondition/styrka på Actic. Minst en timme men helst mer. Tänkte köra att jag håller på så länge jag orkar.
* 2-3 dagar ska jag köra något träningspass.
* STORA målet är att jag tänkte
försöka gå ner 2 kilo i månaden. Tills jag gått ner till den vikten jag vill ha som är cirka 55 kilo.
När jag kommit ner till den vikten så blir det mer att jag kör styrka och fastar till mig lite.
* Ska äta mindre portioner när det kommer till middag.
* SLUT med att vräka i mig chips, dipp, godis, glass osv..
Från och med nu blir det gott gott EN gång i veckan och det är antingen lördag eller söndag.
* Ingen mer läsk. Blir ramlösa eller vanligt vatten.
Dessa målen börjar nu på Måndag.


Ja det var väl allt jag kunde komma på nu. Sen kommer jag göra som så att jag sätter upp lite mer mål för varje vecka. Exempel på mål kan vara att jag ska springa 5 minuter längre på löpbandet och så vidare. Men det kommer jag skriva om sen när jag väl har kommit så långt.

JAG VET att många som läser detta nu tänker "detta har man hört MÅNGA gånger för" och jag vet, det är sant. Är rätt så trött på mig själv för att jag aldrig håller något jag säger. Så denna gången är det fan nog, nu ska det gå!

Jag kommer skriva allt här i bloggen. Om mina resultat så som om jag klarar av mina mål, om jag går ner i vikt och så vidare. Denna gången ska jag INTE ge upp! Jag kommer även ta alla mina mått runt mage, midja, ben och så + min vikt. Sen kommer jag vissa resultatet varje månad om jag gått upp eller ner.
Så så e det!
Ha d bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback