Linda...

..är mitt namn, för er som inte vet haha.
Min dag idag: Vakna vid halv 12. Gick upp, satte på kaffe, ut och tog min morgon cigg. Satte mig framför datorn och facebook nörda mig lite. Plattade håret och sminka mig lite enkelt. Sa hej då till min älskling som skulle iväg och praktisera. Stängde av min dator, klädde på mig och gick iväg till bussen. Där stod min älskling som tydligen precis hade missat sin buss :P, så då fick man sällskap på bussen. Ner till Knutpunkten, hoppa på 22an bort till väla och sen gå hem till min syster. Kom hem till syrran, drack kaffe, busa med Emil, gosa med Joakim, kolla barnprogram, snacka med syrran... Frederik kom hem (syrrans sambo), han visa mig nya grejer till min tele, så nu är min mobil fiiiin, vi laga mat, blev vårrullar och ris, käkade och sen drack kaffe igen. Tog bussen vid 21 tiden, hoppa av på knutan, fick vänta i 20 minuter på bussen hem, hoppa på bussen, hoppa av bussen, gick hem och gick in genom dörren, Rocky kom springandes och hälsa, hälsa på svärmor, gick upp till mitt och hjärtats rum, pussades, satte mig i sängen, skicka sms med syrran, satte på datorn, kollat lite bloggar och facebook och till slut bestämde jag mig för att skriva i min blogg.......


Yes im a freak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback