Min helg.

Hela helgen har spenderats i Borås hos syrran, hennes sambo och lille lisa. Så tänkte berätta lite om vad vi gjorde och visa lite bilder...
FREDAGS.
Vi tog bussen vid 09.00 från Helsingborg och var framme i Borås vid 13 tiden.
Syrran och Lisa kom och hämta oss, så stack vi och handla räkor och sen drog hem till dom.
Vi kolla runt lite i deras nya hus, jätte fint och mysigt. Sen satt vi och snacka och drack lite.
Lite senare på kvällen käka vi räkor.

Linus och Henrik sitter och dricker öl.

Syrran, jag och Lisa.

Linus spelar fotboll med nakenfisen Lisa.

Super mysigt väder.

LÖRDAG:
Gick vi upp vid 8 tiden och käka frukost, gjorde ve oss och så. Sen åkte vi och lämna Lisa, stack iväg till systemet och inhandlade cider och öl. Sen åkte vi till Liseberg :)

Sussi och Henrik på tyrolen på Liseberg. Svin dyrt att käka där. Syrran beställde en gulaschsoppa för 105 spänn och Henrik käka ett fläskben med pommes för typ 190 spänn.

Hjärtat och jag på Tyrolen. Beställde bara vars en läsk. Om man ens kan kalla det "läsk", var mer som juice då det inte var någon kolsyra alls och antagligen utspäd med vatten. Beställde även in surdegs bröd för 30 spänn som var skit äckligt haha.

Syrran vann stjärnvinsten och var rätt glad ;). 2 kilo ballerina!

Sen åkte vi pariserhjulet. Mysig utsikt! Hjärtat och jag. Tycker om denna bilden! Lycklig<3

Sussi har höjdskräck så hon tyckte inte det var lika mysigt haha.

Orka inte vända bilden på rätt håll haha :P Men ni ser ändå ;). Jag med mitt älskade 2 kg toblerone som jag vann :D Nöjd!

Alla vinster.
Ballerina+Geisha+sälen = Syrrans vinster.
Toblerone+3 mjukisdjur+ marabouchokladen = Mitt.
3 Mjukisdjur = Hjärtats vinster.

Sista bilden på Lördagen. Grillning på G! På grillen ser ni en kyckling som har en ölburk uppstoppad i rumpan ;). Tog 3½ timme innan kycklingen var klar. Men attans så god den blev! Tog slut snabbt kan jag säga ;) hehe.

Japps det var hela min helg i bilder. Hade väldigt trevligt och roligt, fast gick väldigt snabbt :(. Men detta får göras om igen! Tack för en bra helg syrran och Henrik. Orkade inte lägga in ALLA bilder som jag tänkt. Men kommer fler lite då och då :). Kan säga att det enda jag ångrar på hela helgen är att jag inte åkte den nya atmos fear! Men det var drygt lång kö så skippa det. Men har ångest nu! :(
Nu ska jag kolla film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback