Nyvaken typ.

Igår var det sista dagen på praktiken! Najs. Så nu är det bara prov på måndag och avslutning på Fredag sen är jag klaaaaar! ;) Var även hos tandläkaren igår och fick äntligen något gjort med tanden jag bett av för cirka ett halvår sedan. Den såg inte alls bra ut när han röntga skiten haha. De fråga mig hur jag hade orkat gå med den tanden så länge eftersom jag måste haft ont. Men då svara jag med att är man en fattig student så har man inte så mycket till val. Men nu är den halvt fixad typ. Han la någon medecin och täckte och så. Så ska jag dit om 3-4 månader igen och då får vi se om han kan laga den annars blir det rotfyllning eller utdragning.


Idag vakna jag lite senare än vad jag hade tänkt mig, som vanligt. Men kanske lika bra då jag ska jobba natt idag. Blir Dickens 20.00-03.00. Trevligt trevligt. Skulle egentligen suttit på Tivoli igår med det blidde inget då de bara skulle ha ett bord. Så det sket sig. Nää nu ska jag kolla ett avsnitt av hells kitchen med hjärtat.


Kanske skriver lite senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback