plugg..

Vaknade typ tjugo i 10 av att hjärtat ringde mig och sa "vill du jobba idag?", det första jag sa var "men jag ska plugga prov" haha. När någon ringer mig när jag sover så vet jag knappt vad jag säger :P. Men vakna till slut till och sa att jag helt klart ville jobba. Så iväg till Grand och började vid 10.30. Najs med lite extra pengar! Ska ha prov imorgon 08.30 sen efter jag är färdig med det så blir det iväg till Grand och jobba igen. Så det blir inga lugna softa dagar för mig än ;) haha men det är skönt. Jobbar hellre än sitter hemma och ugglar själv. Kommer ju säkert inte bli jätte mycket jobb på grand. Vet inte ens om jag får mer jobb än idag och imorgon. Men jag tar det jag får! Som tur är så har jag ju mitt jobb som dealer också ju annars hade det varit jobbigt och fattigt... Annars händer det inte mycket just nu. Pluggar provet som jag ska ha imorgon, fick göra omprov. Kan ju säga att det är super skönt att utbildningen är slut nu (nästan, när provet är done). Så då har man kanske lite tid till sig själv och ta det lugnt ett tag. Om jag inte får jobb vill säga. ;)
Nu ska jag dricka en MASSA kaffe så jag kanske piggnar till lite. Är mega trött + att jag har jätte ont i nacken och bakhuvudet. Vete fan vad jag har gjort asså.. Nää dax att plugga igen! ;)

Ha d bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback