Tandvärk..

Blev hemma från praktiken idag pågrund av att jag vakna med en himla tandvärk. Gör så ont så att det går upp i hela huvudet. Inte skönt alls. Dock får jag skylla mig själv lite som inte har fixat tanden än. Men sen känns det så jävla tråkigt att behöva slösa tusenlappar på en tand :/. Men nu är det dags att fixa skiten snart.

Snart är min utbildning över :D nicenicenice!! Så vad ska jag göra då? Jo jag ska ta det lugnt med arbetssökandet ett tag och arbeta bara som dealer/croupier. Kommer antagligen att utbilda mig inom roulletten också så då får man lite extra jobb. Känner att jag vill ta det lugnt ett tag och bara jobba med detta. + att detta jobbet passar mig perfekt, då det bara är kvällar/nätter man jobbar och då har man hela dagen till att göra annat.

Mina mål nu efter utbildningen har jag klurat lite på faktiskt. Man kan ju inte bara sitta hemma och glo när man är ledig ;). Så när jag är färdig (om typ 2veckor) så blir det att jobba, jobba och jobba så mycket jag bara kan. Sen ska jag försöka spara så mycket pengar som möjligt så jag kan - ta körkort!. Sen hoppas man ju även på att hjärtat får jobb snabbt när han har slutat. Så att man vi kan flytta till något eget :). Mitt andra mål är att för en gångs skull kanske ta tag i träningen! Nu när man kommer ha hela dagarna på sig så kan man ju inte komma på någon fålig ursäkt ;) haha. Så vem vet, förhoppningsvis kanske jag är lite fit till beach 2012?!
Nu ska jag nog spela lite sims 3 eller kolla någon film. Har inte bestämt mig än :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback