TJING TJING!

Praktiken gick bra idag, mycket att göra men det gillar jag för då går tiden snabbare. Nu är det bara 2 dagar kvar av praktiken!! Snart är jag FÄRDIG. Känns helt sjukt ändå att det redan har gått ETT ÅR. Tiden går hur snabbt som helst. Men nice ;). Annars har jag inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt och så. Praktik imorgon igen och sen ska jag hem till min mor och sova där till på fredagen för att jag ska till tandläkaren precis där hon bor kl 09.15. Så ska jag äntligen göra något åt min tand. Wuuä!! Vill inte haha. Hatar tandläkaren och det kommer säkert bli att de drar ut tandjävlen.. AjAj!! Usch pi säger jag bara. Men så e det..


Ja.. Annars händer det inte mycket. Sitter mycket och funderar på vad jag ska göra nu när utbildningen väl är slut. Jag har några egna små tankar och mål i huvudet som jag inte skriver här ÄN ;). Det skriver jag när jag väl har slutfört eller påbörjat skiten. Kommer dock vara skönt att vara lite ledig nu när jag slutat. Har ju inte fått så mycket jobb nu denna månaden för jag glömde säga till i tid.. Dumbom! ;). Men nästa månad skulle jag få mer så det är nice. Nu hoppas jag bara att jag kommer få vidare utbilda mig till roulletten också! More cash.


Nu har jag absolut inget mer roligt att skriva. Inte för att det jag har skrevit är speciellt roligt men ändå haha. Så nu ska jag surfa rundor lite till min älskling är färdig med sitt. Sen ska vi kolla 2 avsnitt av vår serie.. Sen nanna kudden.... Känns så jävla tråkigt när man ska gå och lägga sig nu för tiden. Dagarna går så snabbt. Man hinner inte vakna fråns man ska sova igen typ. Så när man väl ska lägga sig så tänker man bara "jaha nu när jag väl har somnat så vaknar jag direkt igen och då ska man upp tidigt och iväg och jobba". Känns ju som en sekund när man väl sover. Men sånt är livet.
Ha de så bra så länge! ;)


hehe gammal bild nu.. SAKNAR MITT LÅNGA HÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback