Vart tar dagarna vägen?!?!

Jaha då har denna dagen kommit till sitt slut. Måndag imorgon igen.. Var fan tar tiden vägen? Bara jag som tycker att dagarna springer iväg? Man hinner ju inte vakna från man ska gå och lägga sig.. Usch nä nu börjar man få lite sån ångest över att tiden susar iväg och man har knappt gjort något dessa 22 åren. Så nej nu är det dags för mig att sätt igång och göra saker i livet ;) hitta på lite roliga grejer. Typ som resa en massa och så. Men allt tar ju tid. Man måste ju jobba först för att man ska kunna få pengar som man måste ha om man ska kunna göra något haha. I alla fall så är mitt första mål att kicka upp min arbetstid på Croupier jobbet. Så man tjänar lite mer pengar och kan klara sig. Sen när jag väl har börjat tjäna tillräckligt i månaden så är det dags att söka lägenhet! Det är min första grej. Sen när det händer vet jag inte. Allt tar ju som sagt tid.
~Nu ska jag gå och lägga mig, upp kl 6 imorgon bitti och dra till praktiken.
SISTA veckan som jag praktiserar nu. Awesome!! ;) Ha det så bra så länge.
GodNatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback