3 dagar till julafton.

Dagens schema:
12.00 - Gå ut med Rocky :)
Sen ska det rullas köttbullar.
Ta det lugnt och bara mysa!
Tidig sänggång.
Blir en rätt så lugn dag idag. Var på väla, Toys r us och systemet igår. Handla de sista julklapparna till Emil, Joakim (japps han heter joakim nu och inte alexander haha) och till min syster. Så nu är jag äntligen färdig! Skönt som fan!.. Det är väl konstigt ändå.. Varje jäkla år säger jag till mig själv att jag ska köpa alla julklappar i TID. Men varenda år så är jag ändå ute i sista sekunden och får gå på väla varje dag i en vecka haha. Men men.. nu är det gjort i alla fall. Handlade även skumpa till nyår igår ;) Så det var jag ute med i god tid haha.


Ska dock till väla imorgon igen (suck) haha. Nej men har lovat min syster att gå med henne imorgon och hjälpa henne handla julklappar. Hon är barnfri för Emil är på dagis och mamma passar lilla Joakim så vi ska gå i lugn och ro och mysa lite. Så tänkte jag även ge julklapparna till Emil och Alexander imorgon också. Man vill ju se när dom öppnar ju :).
Nu ska jag hitta på något att göra, är lite smått rastlös. Så ha det så bra.
BTW, det snöar ute!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback