4 dagar till Julafton.

Kommentar.
Jessica:
Du skulle ju pynta o ha dig där hemma, om jag inte är helt ute :P Upp med hakan, visa mig ditt leende som du alltid ger oss när du fottar loss ;) Du hade nån blå klänning med nått bling/krims krams på, den är ju najs. Sen du klär dig snyggt i allt så det är inte hela världen om du inte hittar värsta nyårsklänningen, tycker jag iallfall ;).
Svar:
Ja jag vet jag skulle pynta, med det blev inte så haha. Hade inte pengar till skiten haha. Ja men den blåa klänningen vill jag inte ha :P Vill ha en ny! ;) Tack så mycket ;) Detsamma!


Nu ska jag strax göra ve mig och dra iväg till Perrongen (Crom) och göra ett ärende där och snacka lite skit med Sara. Sen ska jag möta mor min i stan och dra iväg till Väla en runda. Se om man hittar en klänning haha. Annars händer inte mycket mer. Orkar inet skriva. Tjingeluring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback