GOD JUL!!

God jul på er alla!
Hoppas ni får en bra och mysig julafton med massa goa mat, bra sällskap och en massa julklappar ;).

Än så länge har min julafton varit jätte bra! Gick upp vid halv 10, då hade svärfar börjat med julfrukosten så den var klar vid tio tiden. Så då satt vi ner allihopa och åt och hade mysigt. Efter det har vi bara tagit lugnt!
JAG kände för att spela lite på Betsafe.com, så jag satte in en hundring där.
OCH jag vann 1900 kr!
Så det var en extra julklapp till mig hehe, hur gött som helst. Blev helt chokad när jag vann det. Så nu har man pengar till mellandags rean hehe. Nu ska vi snart kolla Kalle Anka :D Gör jag varje jul! Har varit en tradition sen jag var liten.
Så nu har jag inte tid och skriva mer.
ha en fortsatt trevlig jul med era nära och kära!



Saknar dig Farmor!
Tänker på dig, God jul <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback