Hellu!

Jag har typ ångest och är lite små arg för jag hittar fan ingen klänning till nyår!! Och de jag väl hittar är såklart slutsålda i min storlek.. Gaaaah! Börjar bli lite frustrerad för jag vill inte ha någon av de jag har. Har bara svarta sketna klänningar och den enda som är lite "nyår" är den jag hade förra året och den kan jag ju INTE ha detta året hehe. Nää fan kan ju inte va så fattig så jag har samma detta året. Usch nej ;). Har nog kollat klänningar på Nelly.se, bubbleroom.se, bonprix.se och så vidare en miljon gånger och även testat en miljon klänningar... Skiter snart i det och går näck ;) haha!

Denna vecka är jag långledig typ. Ledig idag till Torsdag, sen har jag jour på Fredag och då ska även jag och älsklingen äta middag och moder. Sen lördagen är det jul så då är jag ledig och söndagen ska jag jobba i Båstad på Madison och innan dess ska jag äta middag med Linus släkt. Har fullt upp hela veckan. Som vanligt har jag inte handlat alla julklappar än iheller. Har 3 stycken kvar.. Så ska till väla med min mor imorgon och på torsdag ska jag till väla med min syster..

Jahapps.. Jul på lördag?! Bara jag som inte har någon julstämning alls? Känns inte alls som att det är jul snart. Tiden går så jävla snabbt + att det är ingen snö :(. Så nej någon christmas spirit har man icke än. Kanske kommer på Lördag ;). Tänkte jag skulle bjuda svärfamiljen på julfrukost och självklart ska jag ha julsånger på då :). Najs! Ska även göra köttbullar nu någon dag med svärmor kom jag på.

Nej nu räcker det med blogg skrivandet.. Inte för att jag egentligen har något bättre för mig men skit i det. Har ju inte något speciellt mega spännande liv så jag har inte så mycket och skriva.. ;) ha det najs så länge.

Kommentarer
Jessica

Du skulle ju pynta o ha dig där hemma, om jag inte är helt ute :P Upp med hakan, visa mig ditt leende som du alltid ger oss när du fottar loss ;) Du hade nån blå klänning men nått bling/krims krams på, den är ju najs. Sen du klär dig snyggt i allt så det är inte hela världen om du inte hittar värsta nyårsklänningen, tycker jag iallfall ;)

2011-12-19 @ 23:44:58 URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback