kommentar.

Kommentar:
Jessica:
Nä du kan inte bara säga du har en plan och inte kan säga det :P Blev ju nyfiken.
Svar: Hehe :P Vill inte säga så mycket än för att jag inte vet om det blir av, men kan säga så mycket som att det blir av om jag får pengar till det :P. Nu kanske jag gjorde dig mer nyfiken haha!

Kan säga som så också att "planen" är en överraskning till en person också så därför kan jag inte skriva det här än iheller. ;) Då den personen kanske kanske läser det. Men har ändrat mig lite enligt "planen". Kommer inte hända i mitten av nästa år utan kommer nog hända i början kanske mars-april eller något. Får se om allt går som jag tänkt mig ;). Men det hoppas jag iaf!! ;)
Vill egentligen skriva allt här för jag är sjukt dålig på att hålla saker hemligt :P haha. Men nej nu ska jag inte säga något. Kanske kommer med lite ledtrådar då och då ;) och ni kan ju alltid gissa om ni vill hehe. Men säger så fort det är 100%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback