Like and dont like.

Tänkte jag skulle skriva vad jag tycker om med mig själv och inte tycker om med mig själv. Så here it comes..
Ogillar: Min mage, alltid haft en bula på magen haha!
Ogillar: Mina lår, inte så smala som jag vill de ska vara haha.
Ogillar: Min hy, har alltid haft dålig hy och har testat det mesta för att det ska bli bättre men verkar inte som det är mycket som hjälper. Har alltid haft problem med finnar, mest på hakan och i pannan.
Gillar: Mina händer, vet inte varför men ja. Har inga knubbiga fingrar typ :P.
Gillar: Mina ögon, tycker dom är fina. Inte speciella eller så men gillar min ögonfärg.
Gillar: Mina läppar.
Japps, det var väl allt jag kunde komma på typ. Vad tycker ni om och inte om med erat uttseende? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback