Min dag.

Fick feber igår när jag gick och la mig och vaknade med feber i morse. Inte kul alls! Även ont i halsen, hosta och stopp i näsan. Så jag låg kvar och vila i sängen till 16 tiden. Sen gick jag till slut upp, mådde lite bättre. Så drack kaffe och röka. Sen käka jag soppa till middag då jag fortfarande hade ont i halsen, kunde knappt svälja. Efter det kolla jag lite Greys anatomi. Sen har jag spelat lite sims 3. Kollat lite grejer på internet och nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska bli färdig med sitt WoW spelande så vi kan kolla vidare på Greys anatomi och mysa :). Har fortfarande ont i halsen och huvudet, men febern verkar vara borta (peppar peppar ta i trä) :P. Så får hoppas på att det är borta till imorgon. Skönt dock att jag blev sjuk nu och inte till helgen. Har ju inte råd att vara sjuk direkt. Ska jobba Lördag och Söndag denna veckan bara..
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback