Nästa år (2012)..

År 2012 ska jag för en gångs skull sätta igång ordentligt med min träning! Är så trött på att jag betalar varje månad för ett jädrans träningskort och sen inte uttnytjar det. Att jag går och gnäller och mår dåligt över att jag inte är så smal som jag vill vara är även jäkligt tröttsamt. Så nu är det fan dags!
År 2012 ska jag börja äta rätt. Ingen mer skit mat (mcdonalds, pizza osv..) Förutom EN gång i månaden eller när man blir bortbjuden och så, då får jag. Inget mer gott gott (chips, godis, läsk osv..) förutom på söndagar det också. Ska börja äta mer nyttigt. Mer sallad, soppa och så vidare.
År 2012 ska jag resa utomlands MINST en gång (helst 2). Var någonstans vet jag icke än. Får jag ta som det kommer, men utomlands ska jag iallafall, om jag så ska gå dit haha.
År 2012 ska jag dra ner på rökningen rejält. Ska inte säga att jag ska sluta för det är svårt. Så ska istället bestämma mig för att dra ner på det väldigt mycket, till hälften iallafall (rökar 1 pkt om dagen nu) och om jag slutar så är det ju bara ett plus ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback