Nyår.

Just nu sitter jag och fixar musik till ikväll. Tar lite blandat eftersom jag inte vet vad alla gillar :P så det får bli dom de blir och e dom inte nöjda så kan dom skita sig i näven haha...

Jag hittade även en låt som jag letat efter i hundra år. Har fått panik för jag aldrig hittat den och vem jag än frågat så har ingen vetat. Men nu hittade jag den :D:D. Fast nu kommer jag inte ihåg vad den heter haha, vet att det är Shakira som sjunger i alla fall.

När jag är färdig så ska jag sätta min kamera på laddning, sen blir det att göra en cheesecake, sen duschen och resten man ska göra ve sig med. Ska vara hos Emelina och Andreas vid 16 tiden. Så börjar känna mig lite halv stressad, haha! Folk brukar mobba mig för att jag alltid är stressad flera timmar i förväg :P, men det är bara för jag känner mig själv och antagligen så kommer jag vara klar i sista minuten som vanligt, fast jag har börjat lååångt innan. Sån är jag ;)

Skriver senare och ska försöka lägga upp en bild på min outfit, om jag inte hinner så får ni se bilder imorgon!
Tjingeluring

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
Hur ska ni fira in det nya året??

Kommentarer
Tosse

Hos min bror :)

2011-12-31 @ 12:02:14 URL: http://helsingborgimitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback