Tired and want to go to bed.

Om ca en halvtimme så kommer Cajsa och hämtar mig och sen kör vi till Båstad. Ska festa satan i det!! HAHA nej det ska jag verkligen inte. Ska jobba på Madison i natt... Jag är trött som en get och hela min kropp är typ död. Har varit och ätit middag och haft trevligt med Linus familj innan idag.

Igår hade jag mycket trevligt. Började med Linus familj, god middag, fina paket och så vidare. Sen träffa vi 3 av Linus kompisar och drog iväg till malmö på fest.. Festen var skit. Bara massa dryga brudar som ja, jag vet inte. Ville typ bara spy på dom och gå haha. Stack väl därifrån vid 1 tiden och käka mcdonalds på vägen hem. Sen gick vi och la oss vid 3 tiden.

GUD vad jag bara vill lägga mig i mina myskläder under mitt varma täcke och bara kolla på film :(.

Jobbar imorgon också. Har långpass.. Sen är man ledig tisdag och onsdag. Jobba på Dickens på Torsdag och sen ledig hela helgen.. Tror jag :/ Eller så kanske jag hade jour på fredagen. Jeje den tiden den sorgen. Nu ska jag försöka piggna till innan hon hämtar mig. Så jag inte somnar på black jack bordet. ! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback