Torsdag-Julklappsspelet.

Gick upp vid elva tiden idag, röka och hällde upp kaffe. Så nu sitter jag och tar det lugnt och dricker mitt kaffe <3. Funderar på vad jag ska ha på mig idag. Ska ju till Sara och köra julklappspelet med henne, Marie, Stella och Sandra. Ska bli skoj! Dricka lite, spela spel och snacka en massa. Ska vara där halv 6 och innan dess ska jag göra ve mig, dra ner i stan och göra ärenden och sen är jag klar! ;). Stackars Marie som kommer ha det lite stressigt idag, hon har inte köpt en enda julklapp till idag haha. Så slutar hon jobba halv 4 ;) lyckaaaat! Men hon är ju lite ding haha.. Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och fortsätta fundera på vad jag ska ha på mig ikväll. Tjingeluring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback