Usch..

..Känner mig som ett vandrande lik haha. Jag satt ute i natt och vänta på Cajsa när vi skulle hem och det var svin kallt ute, så skulle inte förvåna mig om man åkt på en förkylning...igen. Gick bra på jobb igår. Dock väldigt jobbigt att sitta på Madison då det var mega hög musik och jag hade en högtalare precis över mitt bord. Så jag hörde ingenting och jag fick dunder huvudvärk. Sen var det några stycken jag halv bråka med. En som ville betala med kort och jag förklara för honom att jag tar inget kort för där var ingen kortdragare. Men han gav sig inte utan skulle betala med kort. Så efter en kvart kanske så gav han halvt upp och kalla mig dum i huvudet och lite annat. Då tog jag bort hans marker och kort och bad han gå. Så till slut gick han. Sen var det 2 stycken som försökte fuska ungefär 10 gånger men så till slut så sa jag till dom att ser jag dom fuska en gång till så får dom inte spela mer. Och det funka ;) hehe. Fick bra lön då det var dubbel provision, så det är nice.

Känner mig lite halvt stressad nu, gick upp för sent. Skulle gå upp 10 tänkte jag men så blev det 2 timmar senare haha. Börjar jobba klockan 14 på Perrongen så det är lite tight med tiden. 
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback