Väla.

Var på Väla igår, gick själv. Tycker det är skönast när man går själv och shoppar för då kan jag gå i min egen tid och slipper stå och antingen vänta på någon annan eller bli stressad. I alla fall så köpte jag 3 tröjor på new Yorker, fick ju presentkort där i julklapp! Men jag palla inte testa kläderna innan jag köpte dom så när jag kom hem så testa jag det och då satt den ena skit fullt, såg typ 10 gånger tjockare ut haha. Så den ska jag åka och lämna tillbaka imorgon, SUCK!

Jag har börjat med scrapbooking nu :P, har velat göra det länge men så har jag aldrig haft saker till det. Men nu har jag :) Skoj. Skulle egentligen jobbat idag men det blev inte så. Så nu är jag ledig, skönt! Har jour imorgon så får se om jag får jobba då. Hoppas på det i alla fall! ;). Sen är jag ledig lördag-söndag.

Nu är det snart Nytt år!! Då är det dags och börja träna och äta rätt... jobbigt hahaha. Nää men nu är det fan dags. Nyårslöfte-Träna och komma i form. Så får vi ju hoppas det blir bättre denna gången ;).

Just det, det jag har skrivit om innan om att jag har en plan (ni kan läsa det här: http://storyoflinda.blogg.se/2011/december/jag-har-en-plan.html) det kommer nog bli av! MEN än så länge vill jag fortfarande inte säga något haha. Personen som planen inkluderar vet om det nu och vi har pratat om det. Och blir det som vi sagt, så blir planen av! Så jädrans nice.. Dock händer det i slutet av året.. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;).
Tjingeluring.

Kommentarer
Jessica

Härligt att du ska börja scrappa :P Får du visa upp vad du har pysslat ihop för nått. Alltid lika kul att få se andras kreativa sida. När jag läste "jag har en plan" trodde jag faktiskt att du skulle avslöja det men ack så fel jag hade ^^ Kram

2011-12-29 @ 22:50:05 URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback