Alla <3 dag.

Jahapps, alla hjärtans dag idag.. Men vem bryr sig egentligen? Det är en dag som alla andra. Bara kommit på ett löjligt namn för att affärer ska sälja en massa rosor, choklad och äckliga gele hjärtan. Ok att jag gav min älskling ett kort haha. Men det är bara för jag älskar honom och jag hade kunnat ge honom kort varenda dag om det ska va så. Så nej, det blir inget firande för mig idag. hahaa..

Idag SKA jag plugga. Fast jag varken har viljan eller lusten till det. För jag är så illa tvungen.. Ska jag va ärlig så har jag faktiskt tänkt på att bara hoppa av skolan. För det hade varit enklast. Men då kan jag ju sääga hejdå till en bra framtid. Detta är ju min sista chans. Då jag inte kan ta någon mer utbildning sen för jag har inte mer csn veckor efter denna utbildningen. Plus att hoppar jag av så har jag inga pengar förutom de 2000 eller något som jag kommer känna på croupier och hur fan ska jag kunna leva på det. PLUS jag kommer inte få ett jobb, jag och älsklingen kommer aldrig kunna skaffa egen lägenhet.. osv! Så nej jag ska inte hoppa av bara för jag är lat och emo hahha. Får helt enkelt ta mig i kragen och sätta i gång. Livet är inte lätt och så är det bara ;)

Nu ska jag snacka lite med Marie på facebook sen ta det lugnt någon timme och sen blir det plugg fram till 16, så ska jag ner och köra spinning 17.00 och sen när jag kommer hem så ska jag väl äta något och sen blir det plugg igen.

Tjingeling.



Haha här får ni en liten alla <3 dag hälsning från mig bara för jag
är så otroligt underbart snäll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback