Är man uttråkad så...

Hur bor du:
I ett rum hos min älskling och hans familj :)
Brukar du komma i tid:
bland :P
Hur lång är du:

1.68
Kan du laga mat:
Klart jag kan.
Vad jobbar du med/pluggar du:
Jag pluggar kockutbildning på Lernia.
Vad har du på dig just nu:
En turkos tunika, svarta strumpbyxor och underkläder.
Har du någon fobi:
Ja mot flugor, höjder och en sak till som jag inte skriver här hahaa, då tror folk jag e dum i huvet :P
Hade du en bra kväll igår:
Jadå :)
Vilket är ditt senaste inköp:
Hmm.. kommer fan inte ihåg haha
Din favoritdryck på morgonen:
KAFFE! <3
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
CSN ;)
Har du sovit i din egen säng inatt:
I min och älsklingens säng ja.
Vad hade du sönder senast:
Ingen aning.
Vem snackade du med senast:
Min älskling.
Varm favoritdricka:
Choklad, kaffe och latte.
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Isvatten eller någon god juice.
Alkoholhaltig favoritdricka:
Tequila & P2
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Oj.. ingen aning.
Saknar du någon just nu:
Nej inte just nu.
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Haha, typ reta mig under en längre tid eller slänga luren i örat på mig.
Någon jag stör mig på:
Haha jadu ;) Skriver jag icke här.
Intressen:
Sova hahahaha
senaste person du kramade:
Mitt hjärta
Senaste person du ringde:
Min syster.
Senaste person som ringde dig:
Min mamma.
Vad drack du senast:
Vin (tre apor)
Vill du ha barn:
Japps. Typ 3 stycken ;)
Längtar du till din nästa födelsedag:
Nej inte speciellt.
Har rakat dina ben någon gång:
Ja senast idag haha
Är du sugen på något nu:
Ja mycket
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Oj 6-7 kanske.
Använder du hudkräm:
ibland.
Attraheras du av män med skägg:
Nej haha
Micro-pop eller poppa själv:
Bio popcorn!
Brukar du baka:
Ja när jag får mina bak ryck.
Röstade du i det senaste valet:
Nepps.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
E jag väl.
Vilken låt lyssnade du senast på:
Nelly-Just a dream.
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Min älskling och jag delar som sagt säng.
Vad tycker du är äckligt:
Flugor, fett och en annan sak som jag inte skriver här.
Har du pengar på mobilen:
Ja typ 10 kr haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback