ARG och uttråkad.

Sitter och surar för att mitt jävla avsnitt av "the bachelor" aldrig blir färdigt :(. Jag vill se det NU! För jag är rastlös och uttråkad och mår bajs. Kräckte i morse. Skiiiiit kul. Mår fortfarande illa och är lite halv yr i huvet, fast ja det är jag ju alltid ;). Så nu tycker jag att avsnittet kan bli färdigt! Har inte hänt så mycket roligt idag, då jag är sjuk men det fatta ni nog. Skulle egentligen tränat, men ville inte stå och spy på gymmet. Imorgon är det feel good som gäller med skolan. Har ingen aning om var fan det ligger men jag får väl leta haha. Vi ska få information om hur vi ska göra vårat bajs prov haha. Härligt va. Nej nu pallar jag inte skriva mer. Ska fortsätta att sitta och stirra in i datan, se allmänt korkad och irriterad ut, pila mig lite i näsan, måla tånaglarna, spela något fattigt spel på internet, sura över att nya sims 3 grejen jag laddat hem inte funkar, gå och röka och bara sitta här och glo..

Så tjingeling på er allihopa.

Hmm.. man kanske ska försöka sig på och göra en ny header till bloggen? ;)


Kommentarer
Lixy

Bra blogg:)

2011-02-16 @ 21:00:09 URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback