Bam pa dam!

Var i skolan idag vid halv 9. Fick reda på provet vi hade förra veckan, fick godkänt :) nice! Hade inte så många fel faktiskt. Typ 4 stycken om jag har rätt för mig. Så det är bra. Efter skolan stack jag iväg till allers där jag ska ha min praktik nu som börjar på måndag. Alla var jätte trevliga och det känns bra. Det som känns mindre bra är att jag börjar mellan 07.00-07.30 varje morgon och slutar 15.30. Typ ÅNGEST att behöva gå upp så tidigt. Men det är ju sånt man får ta. kommer dock va sjukt jobbigt att gå upp haha. Sen efter Allers så stack jag hem till Sara och hämta mina grejer och satt och snacka någon timme. Sen ner i stan och handla en massa och nu är jag hemma :). Fick schema nu för hur jag ska jobba också :) som croupier asså. Fick två dagar typ. Den 11/3 har jag Jour så då får jag reda på om jag ska jobba samma dag och får reda på var också. Och den 12/3 ska jag va på Crom. Så det är najs. Hade dock varit trevligt med 1 eller 2 dagar till. Men det får jag säga till om sen så kanske jag får någon mer dag nästa månad istället...

Annars har det inte hänt så värst mycket.

Kan lägga in bilderna från I fredags.


Marie och jag.


Sandra och Sara :)


Söta födelsebarnet Stella :)


Sara och jag på Tempel.

Orkar inte lägga in fler nu, tog ju hur lång tid som helst att lägga in en sketen bild.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback