Blöööööööööööö

Redan sjukt trött på pluggandet.. Pluggat 2 timmar nu och jag har redan huvudvärk. Det är ju hur mycket som helst man ska kunna till detta helvetes provet..

Produktionsteknik provet:
* Varumottagning - inte pluggat igenom än, kan dock mycket sen innan (hoppas jag)
* Lagerhantering - samma som varumottagningen.
* Yrkesskador - kan det sådär tror jag.
* Omvandling/recept (gram per portion osv..) - KAN KASTAS I HAVET! Sjuuukt jobbigt, hatar matte..
* Utrustning - kollat igenom mycket nu, kan väl det sådär..
* Mängd - Vet inte..

Ja det är det som vi ska kunna till provet.. Jävligt kul.. Spyr snart på detta. Har lust att bara kasta böckerna i havet haha. usch nä.. Nu ska jag inte vara så negativ haha. Men va fan detta provet är fan för mycket.. Eller så kanske det bara är jag som tycker det?! Dont know and dont care..

Hej hopp...

@#%("=#%)#"%"=@ = Svordomar om ni inte fatta det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback