.....

Känner mig helt blö idag. Jag är inte på dåligt humör eller så det är bara det att jag har inte lust till någonting. Behöver verkligen plugga, mer än något annat. Men blir aldrig färdig till det. Sitter och drygar ut på tiden mer och mer och varenda dag så tänker jag att jag kan göra det imorgon för då e jag ledig. Men jo visst.. Jag har inte orken till att städa, ingen lust till att spela sims eller något annat. Så här sitter jag och glor in i data skärmen och väntar på att jag ska få lusten till något. Men inte fan händer det något haha. Vet inte vad det är med mig egentligen. Innan tog jag iallafall tag i pluggandet lite. Men nu.. Nu händer det ingenting. Har en hel hög med frågor jag ska svara på och ett stort projekt arbete som väntar. Men vad gör jag åt det? Inte ett skit. JÄVLIGT bra Linda. Så trött på mig själv just nu. Jag gör aldrig något vettigt. Nu sitter jag dessutom och skriver ett otroligt onödigt blogg inlägg när jag egentligen kunde satt mig och skrevit på mitt tråkiga projekt arbete. Men nej då.

Äääh over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback