God eftermiddag.

Just nu sitter jag och spelar Star Wars på xbox 360 samtidigt som jag sitter och kollar facebook/bloggar. Kan inte välja vilket jag vill göra så jag pausar lite då och då i spelet och sitter vid datorn haha. Ska börja göra ve mig om ett tag sen ska jag och hjärtat ner i stan och se om vi hittar något nytt xbox spel som vi kan spela ikväll när vi ska ha mys helg. Sen efter det så ska jag ju på croupier utbildningen. Varar väl i 1-2 timmar. Sen blir det hem och äta middag och dricka någon öl kanske. Sen spelaaa hela kvällen haha. Om vi hittar något spel, annars blir det nog någon film.

Imorgon ska jag plugga helaaa dagen tänkte jag. Måste fan sätta igång med det nu. Annars kommer det gå åta helvete :P. Ska träna imorgon och på söndag också, skippa det idag då det kändes lite halvstressigt. Så då tar jag det på söndag istället för idag. Blir bra ändå. Annars händer inte mycket. Ledig på måndag från skolan så det blir plugg då också.

Skriver senare. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback