God middag alla små solstrålar :P

Blev en rätt sen upgång för mig idag, vaknade vid 11 och fick dra upp mig en halvtimme efter. Älskar att sova, så det värsta jag vet är att behöva gå upp ur den varma, sköna sängen :P haha. Gick ner och koka kaffe och tog lilla Rocky på en kissrunda i det iskalla vädret. Är ju så kallt så näsan fryser på en haha. Sen nu så sitter jag här och tänkte kolla på avsnittet av ullared som gick på tv igår. Sen ska jag ringa min praktik och prata med dom och förhoppningsvis få en plats där, sen ner i stan och möta mamma snabbt. Sist men inte minst, hem igen och plugga :) Prov på Torsdag.. :/ Kommer vara värsta fette provet. Usch!

Tjingeling.

Detta är typ jag på morgonen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback